18 Aralık 2011 Pazar

Öyle bir hayal

Sıkıntılı ve yorucu sınav dönemlerinde tek bir hayalim oluyor…


Güneş sarısı badanalı bir odada, bir köşede yumuşacık koltuğumda otursam… Elimde bir aşk romanı olsa-sonu güzel bitenlerden- , yanımda mevsime göre sıcak ya da soğuk içeceğim, kucağımda mırıl mırıl bir kedi ve fonda Fikret Kızılok olsa mesela. Kitap okumayı o kadar çok seviyorum ki. Binlerce kitapla birlikte ıssız bir adaya düşmek isterdim. Bazen kendimi öyle kaptırıyorum ki, kitaptaki kahraman ben olup çıkıyorum. Onunla beraber sevinip onunla beraber üzülüyorum. Bazen kalp atışlarım hızlanıyor, bazen içimi sıkıntılar basıyor. Her kitap ayrı bir dünya oluyor. Bambaşka karakterlere bürünüp bambaşka hayatlar yaşıyorum.

Keşke hayallerimiz bir gün gerçek olsa… *Resim: Müfide Kadri "Kitap okuyan kadın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder